Tuesday, August 14, 2012

Outfit for a night event with my DIY accessories


Saturday night I attended a night event in Puglia, the location was very exciting. For this particular night I wore DIY of mine , except the silk knit that was Max Mara and necklace borrowed from my mom.
DIY: the black bag was inspired by Dior, fringed skirt, shoes inspired by Miu miu (soon will post the step by step) and several bracelets. I was very happy with this outfit .... especially about my creations, 
what about it?




Sabato sera ho partecipato ad una serata evento in Puglia, la location era molto coinvolgente. Per questa serata ho indossato soprattutto dei miei DIY, eccetto la maglia di seta che era di Max Mara e la collana presa in prestito da mia mamma.
DIY: la borsa nera ispirata a Dior, la gonna con le frange, le scarpe ispirate a Miu miu (presto posterĂ² lo step by step) e vari bracciali. Sono stata molto soddisfatta di questo outfit e soprattutto delle mie creazioni. Che ne dite?



Follow on Bloglovin













No comments:

Post a Comment